Tο εγκεφαλικό... προϋποθέτει εγκέφαλο... μην αγχώνεστε...!!!
>.............................
..............................
..........................................................
>-Θα σε πάρω τηλ μετά την δουλειά-Πότε δηλαδή?
>
>-Τι να σου πω? Με τον νέο νόμο σταματάω στα 67...
>>>------
>>>Είναι και μερικοί άντρες που στο μεγάλο ερώτημα..."Να ακούσω το μυαλό ή την καρδιά;" ..............επέλεξαν να ακούσουν τη μάνα τους!
>>------
>>>-Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σεξουαλική σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία...
>>>-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
>>>------
>>>Με πήραν από την τράπεζα και ρώτησαν αν είμαι ο ίδιος. Όχι λέω, έχω αλλάξει,έχω γίνει πιο ρομαντικός...
>>>------
>>>Έφτασε ο καιρός που από το πολύ μέσα οι παντόφλες θα λιώνουν πιο γρήγορα από τα παπούτσια.
>>>------
>>>-Μωρό μου πες μου κάτι για να νιώσω σαν αληθινή γυναίκα.
>>>-Δεν ξέρεις να παρκάρεις!
>>>------
>>>- Είμαι σκληρός.
>>>- Ώπα ρεεεε....Πόσα giga;;;
>>>-------- 
>>>Μητρικό φίλτρο είναι αυτό που έχουν στα αυτιά τους οι μανάδες,και όταν λες "θα βγώ" αυτές ακούν "θα πάω σε όργια, με όπλα και ναρκωτικά, χωρίς μπουφάν".
>>>-------
>>>Ήρθε και ο λογαριασμός της ΔΕΗ. Φαίνεται ότι ο ανεμιστήρας που είχα ανοιχτό όλο το καλοκαίρι, ήταν από Boeing 747. Δεν εξηγείται αλλοιώς.
>>>-------
>>>Δεν ήμουν βέβαιος γιατί ο γιατρός μου συνταγογραφησε LSD για την δυσκοιλιότητά μου, μέχρι που είδα έναν δράκο και χέ....κα επάνω μου..
>>>-------
>>>Φοιτητικό πλύσιμο πιάτων:
>>>1. Τα βάζεις στον νεροχύτη.
>>>2. Περιμένεις.
>>>-------
>>>Ισορροπημένη διατροφή είναι να κρατάς ένα σουβλάκι σε κάθε χέρι !
>>>-------
>>>Δεν μας φτάνουν τα προβλήματα των άλλων, έχουμε και τα δικά μας...
>>>-------
>>>Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφορούχα γράμματα για να διαβάζονται στο σκοτάδι.
>>>-------
>>>- Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω. Ζυγίστηκες;;;
>>>-------
>>>Πήγαν και έβαλαν σε κάθε αμάξι αυτο τον αισθητήρα.. Πας να παρκάρεις κι αρχίζει ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ...
>>>Λες και με το ΜΠΑΜ δε σταματάγαμε ...
>>>-------
>>>Το κάπνισμα προκαλεί αργό & βασανιστικό....ανέβασμα σκάλας
>>>-------
>>>- Πήγε με άλλον. Δεν το αντέχω, θα πηδήσω από το μπαλκόνι...
>>>- Τι λες μωρέ ηλίθιε; Κέρατα έβγαλες, όχι φτερά!!!
>>>-------
>>>-Ελα ρε που είσαι;; Πήρα κινητό, πήρα σπίτι & δε σε βρίσκω πουθενά!
>>>-Σώπα ρε συ? Καλορίζικα!!! Τα πήρες σε καλή τιμή;;;
>>>-------
>>>-Τι καρούμπαλο είναι αυτό ρε;
>>>-Με χτύπησαν τα παπούτσια μου...
>>>-Στο κεφάλι;
>>>-Αφού εκεί μου τα πέταξε η κάργια...!!
>>>-------
>>>Και εκεί που είσαι αραχτός και βλέπεις διαφημίσεις στο Σταρ...
>>>Ξαφνικά πετιέται μια ταινία..!
>>>-------
>>>-Θες να πάρω τίποτα friskies για το σκυλί σου;
>>>-Ρε μάνα το ξέρω ότι δεν την συμπαθούσες, αλλά χωρίσαμε πέρυσι...
>>>-------
>>>-Γιατί παιδί μ’ δεν φοράς ζακέτα; Ο Κωστάκης γιατί την φοράει;
>>>-Ναι μαμά, αλλά ο Τάσος είναι με κοντομάνικο
>>>-Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι
>>>--------
>>>Το ότι απέναντι από το τζάμι των διαδρόμων του γυμναστηρίου υψώνεται αγέρωχο το Pizza Hut, είναι σαφώς συνωμοσία, έτσι;
>>>--------
>>>Όλοι για ένα μεγάλο έρωτα ζούμε. Και καμιά τριανταριά μικρούς....
>>>--------
>>>Πήγα στο γυμναστήριο με δυο κουτιά πάστες και όλοι με κοιτούσαν περίεργα...εγώ φταίω που όταν κουράζομαι τρώω?
>>>-------
>>>500 καροτσάκια στο σούπερ μάρκετ, εμένα πάντα μου τυχαίνει αυτό με τη στραβή ρόδα, που το σμπρώχνεις και φαίνεσαι σα να 'σαι σουρωμένος!!
>>>-------
>>>Χάθηκε να έχει η τύχη αυτιά και όχι οι τοίχοι ;
>>>-------
>>>Άσε μου λέει θα οδηγήσω εγώ, εσύ έχεις πιει και άνοιξε την πόρτα και μπήκε στο πίσω κάθισμα...
>>>-------
>>>Όταν πάω σουπερμάρκετ κουβαλάω μαζί μου και τα άπλυτα μήπως και πετύχω από έξω την Σταυροπούλου να κάνουμε δοκιμή για το νέο ARIEL...
>>>-------
>>>Έφαγα γιαούρτι, έφτιαξα τσάι και έκατσα στην τηλεόραση. Αν δεν ξεφαντώσουμε τώρα πότε?
>>>-------
>>>
>>>Δε ξέρω για εσάς? Εγώ πάντως μέχρι τα 10 μου νόμιζα ότι "υπογραφή" σημαίνει "γράφω τ' αρχικά μου κι από πάνω το μουτζουρώνω 5-6 φορές"....!!
>>>-------
>>>Το κέρατο είναι σαν το τζατζίκι... Όταν τρώνε και οι 2...δεν υπάρχει πρόβλημα....
>>>-------
>>>
>>>Ωραίο το τζάκι μεν, γλιτώνεις και κάτι από το πετρέλαιο, αλλά .. δίνεις τα διπλά σε λουκάνικα και μπύρες !!!.
>>>--------
>>>Γυναίκα είναι αυτή που δίνει 357 ευρώ για προϊόντα περιποίησης προσώπου και στον άντρα της παίρνει το σαμπουάν απ' τα Lidl γιατί λέει το βρήκε σε προσφορά !!!!
>>>--------
>>>Ένα μήλο την ημέρα, τους κάνει όλους πέρα!!! ...
>>>Αρκεί βέβαια, να το πετάξεις με αρκετή δύναμη!!
>>>--------
>>>
>>>Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα, όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα.
>>>--------
>>>Αν μαζέψω τα " Nαί , βρέ να κανονίσουμε κανά καφέ ." που έχουμε πει με γνωστούς ...... είμαι κλεισμένος μέχρι το 2016 !!!
>>>--------
>>>Ποτέ δε θα καταλάβω
>>>· πως χορταίνουν με σαλάτες,
>>>· πως οι περικοπές θα φέρουν ανάπτυξη και
>>>· πως απ το Δημήτρης βγαίνει το Μήτσος..

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη