Γιος: Μπαμπά, ερωτεύτηκα! 
Πατέρας: Με ποια γιε μου; 
Γιος: Με τη Μαρία, την κόρη της γειτόνισσας. 
Πατέρας: Ωχ.. μακάρι να μην το 'λεγες αυτό. Πρέπει να σου πω κάτι αλλά υποσχέσου ότι δε θα το πεις στη μητέρα σου. Η Μαρία είναι αδερφή σου. 

Το αγόρι στεναχωρέθηκε πολύ, αλλά λίγους μήνες μετά... 
Γιος: Μπαμπά, ερωτεύτηκα πάλι και αυτή τη φορά είναι ακόμη πιο όμορφη! 
Πατέρας: Υπέροχα γιε μου, ποια είναι; 
Γιος: Η Αγγέλα, η κόρη της άλλης μας γειτόνισσας. 
Πατέρας: Ωχ, μακάρι να μην το 'λεγες αυτό. Και η Αγγέλα είναι αδερφή σου.. 

Αυτό συνεχίστηκε και ο γιος θύμωσε πολύ. Πάει λοιπόν στη μαμά του και της λέει: 
Γιος: Μαμά, είμαι πολύ θυμωμένος με τον μπαμπά! Ερωτεύτηκα 6 κορίτσια αλλά είναι και τα 6 αδερφές μου! 

Η μητέρα του τον αγκαλιαζει στοργικά και του λέει:
 -Αγάπη μου, μπορείς να έχεις όποιο κορίτσι θες. Μην τον ακούς, δεν είναι ο πατέρας σου!

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη